Cursos y Formación


CURSOS SUBALTERNOS DE LAS ISLAS BALEARES EN MADRID

 
 
 
Atualidad, Noticias, Reportajes y Breves www.aprendemas.com
Inicio / Oposiciones / CURSOS SUBALTERNOS DE LAS ISLAS BALEARES EN MADRID
Arquitectura, Java y Javascript, Periodismo, Cursos Gestión por Competencias, Cursos de Manpulación de Alimentos, Medioambiente, Derecho, Cursos Biología, Cursos de Diseño de Interiores, Relaciones Internacionales. [Ver directorio]
 
 
CURSOS DE SUBALTERNOS DE LAS ISLAS BALEARES EN MADRID
Datos del Centro  
Cursos y Formación de AulaTutor AulaTutor
   Ver Oferta Formativa
 

 Títulos Oficiales/Otras Opos. | CURSOS SUBALTERNOS DE LAS ISLAS BALEARES EN MADRID

· Tipo de Curso Curso · Modalidad Presencial
· Fecha inicio Matrícula Abierta · Fecha fin Matrícula Abierta
· Precio Consultar más información
· Lugar Madrid (Madrid)
Pulse para obtener más informacíon sobre CURSOS DE SUBALTERNOS DE LAS ISLAS BALEARES  EN MADRID  
 

Programa del curso

TEMARI
1. La Constitució espanyola de 1978. Principis generals. Els drets i els deures fonamentals. La reforma constitucional.
2. La Corona. Funcions constitucionals del rei.
3. Les Corts Generals. Composició i funcions.
4. El Govern: composició i funcions. El poder judicial: regulació constitucional.
5. Diferents nivells de l' Administració pública: Administració de l' Estat, Administració autonòmica i Administració local.
6. Les fonts del dret administratiu. La llei: concepte i classes. El reglament: concepte i classes.
7. Nocions generals sobre la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Els principis d' organització administrativa: competència, eficàcia, jerarquia, descentralització, desconcentraci ó i coordinació.
8. Organització del treball administratiu. El registre i l' arxiu. L' atenció al públic. Anàlisi dels documents administratius més usuals: instància, certificat, anunci, informe, resolució i notificació.
9. El personal al servei de l' Administració de la comunitat autònoma: el personal funcionari i el personal laboral.
10. La selecció dels funcionaris de la comunitat autònoma. Requisits per a l' ingrés en la funció pública. La provisió de llocs de treball. Adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
11. El drets, els deures i les incompatibilitats dels funcionaris de l' Administració de la comunitat autònoma. Nocions sobre el règim disciplinari.
12. L' Estatut d' autonomia de les Illes Balears. Contingut bàsic i principis fonamentals. La reforma de l' Estatut.
13. El Parlament de les Illes Balears: composició, organització i funcions.
14. El president de la comunitat autònoma. El Govern. L' Administració autonòmica.
FONT: BOIB Nº 86 19/06/2004

Otros Datos del Curso

REQUISITS GENERALS
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.
b) Haver complert 18 anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
c) tenir el Certificat d' escolaritat
d) Satisfer els drets d'examen.
e) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions pròpies de les places convocades.
f) No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública.
g) El nivell de català exigible per a l’accés al cos auxiliar és el corresponent al certificat A de coneixements de llengua catalana.
Aquests requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol•licituds i s'han de continuar complint fins a la data de la presa de possessió com a funcionari de carrera.


Pulse para obtener más informacíon sobre CURSOS DE SUBALTERNOS DE LAS ISLAS BALEARES  EN MADRID

Ver más cursos de Títulos Oficiales/Otras Opos.


Otros Cursos Relacionados con

CURSOS DE SUBALTERNOS DE LAS ISLAS BALEARES EN MADRID

· CURSOS DE OPOSICIONES DE CAPACITACION PROFESIONAL PARA EL TRANSPORTE DE MERCANCIAS (SOLO PREPARAN ALUMNOS DE … 
· CURSOS MAESTRO EDUCACION PRIMARIA (A DISTANCIA) A DISTANCIA 
· CURSOS EDUCACIÓN FÍSICA (PRIMARIA) EN ZARAGOZA 
· CURSOS DE CONSERJE (A DISTANCIA) A DISTANCIA 
· CURSOS DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO ESTADO A DISTANCIA 
· CURSOS ESPECIALISTA EN OPERACIONES AÉREAS (PRESENCIALES EN MADRID) EN MADRID 
· CURSOS DIPLOMAS DE FRANCÉS DELF Y DALF - 11/13 SEMANAS EN GERONA 
· CURSOS AUXILIAR DE BIBLIOTECAS EN BARCELONA 
· CURSOS AGENTES RURALES DE LA GENERALITAT DE CATALUÑA EN BARCELONA 
· CURSOS AUXILIAR ADMINISTRATIVO PARA AYUNTAMIENTOS, GOVERN, CONSELL. FORMACIÓN ABIERTA 

Otros Categorías Relacionadas  
Cursos Comercio y Logística, Cursos de Enseñanza/Traducción, Riesgos Laborales, Bases de Datos, Cursos Administrativo, Cursos de Ordenadores/Electrónica, Calidad, Francés, Cursos Muebles/Madera, Cursos de Nuevas Tecnologías, Comunicación y Marketing , MBA Internacional, Dirección de Obras, Ordenanza, Ayudantes Facultativos, Cursos Oposición Informática, Cursos de Ejecución de obras, Empleo Público, Guarda Forestal, Cursos Ingeniero Agrónomo, Cursos de Oficial Mantenimiento, Orientación Laboral, Orientadores, Cursos Oposición Técnico Medio Ambien, Cursos de Oposición Electricista. [Ver directorio]